Головна | Реєстрація | Вхід Ср, 21.11.2018, 08:52


Меню сайта
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Міні-чат
100
Головна » 2018 » Листопад » 2 » Стратегії психолого-педагогічного впливу у ситуації булінгу
13:50
Стратегії психолого-педагогічного впливу у ситуації булінгу

     Проблему агресивних проявів у міжособистісних стосунках школярів, що отримала назву булінг ( від англ. bully – хуліган, залякувати) – форма психічного насильства у вигляді фізичної розправи, бойкоту, насмішок, псування особистих речей обговорювали у Центрі дитячої та юнацької творчості. Практичний психолог закладу Ірина Марціновська провела міський тренінг для педагогів закладів позашкільної освіти на тему: «Булінг: соціально-педагогічна проблема». Обговорили причини, форми проявів та ознаки булінгу у шкільному середовищі, розібрали особливості фізичного, психологічного, економічного та кібер-булінгу. Працюючи у групах педагоги склали психологічний портрет учасників булінгу: переслідувач, жертва, спостерігач; обговорили засоби впливу на ситуацію булінгу та як запобігти такій ситуації; виробили алгоритм дій педагога у ситуації шкільного булінгу. 

Категорія: Новини 2018 | Переглядів: 19 | Додав: NatalyaKB | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Фото
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
Статистика

Камянець-Подільський Центр дитячої творчості © 2018