Головна | Реєстрація | Вхід Пт, 22.06.2018, 13:20


Меню сайта
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 74
Міні-чат
100
Головна » 2018 » Лютий » 22 » Стратегії психолого-педагогічного впливу у ситуації булінгу
18:35
Стратегії психолого-педагогічного впливу у ситуації булінгу

    Проблему агресивних проявів у міжособистісних стосунках школярів, що отримала назву булінг ( від англ. bully – хуліган, залякувати) – форма психічного насильства у вигляді фізичної розправи, бойкоту, насмішок, псування особистих речей обговорювали у Центрі дитячої та юнацької творчості. Практичний психолог закладу Ірина Марціновська провела психолого-педагогічний семінар-практикум на тему: «Шкільний булінг. Стратегії психолого-педагогічного впливу». Працюючи у групах педагоги склали психологічний портрет учасників булінгу: переслідувач, жертва, спостерігач; обговорили засоби впливу на ситуацію булінгу та як запобігти такій ситуації; виробили алгоритм дій педагога у ситуації шкільного булінгу

Категорія: Новини 2018 | Переглядів: 146 | Додав: NatalyaKB | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Фото
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Корисні посилання
Статистика

Камянець-Подільський Центр дитячої творчості © 2018