Головна | Реєстрація | Вхід Ср, 19.12.2018, 16:53


Меню сайта
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Міні-чат
100

Сторінка психолога

 

 Правила володіння собою

1.Памятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм – постійна зайнятість.

2.Щоб забути свої неприємності, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.

3.Не намагайся змінювати чи перевиховати інших. Набагато корисніше і безпечніше зайнятись самовихованням.

4.Памятай: кожна людина – така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості

5. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки, уникай зазнайства.

6.Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам’ятай, що «рана заживає поступово».

7. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам’ятай : перешкоди нам даються задля нашого розвитку.

8.Людина має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях своєї життєдіяльності.

9.Будь толерантною особистістю.

Як вберегти дитину від небезпек,

що існують в Інтернет-просторі

та соціальних мережах?

Декілька правил про те, як відвернути увагу дитини від комп'ютера:

Організуйте дозвілля дитини

Зробіть дозвілля вашої дитини як можна цікавішим. Секції, гуртки, походи, спілкування з реальними друзями - усе це прийде вам на допомогу. Якщо ви хочете тримати під контролем, з ким спілкується дитина - запрошуйте  її друзів додому. Звичайно, це створить деякі незручності - доведеться готувати їм перекуси, наприклад. Але вибирайте, що вам важливіше.

Проводьте більше часу з дитиною

Гуляйте, ходіть в кіно, походи. Постарайтеся привчити дитину до театру, хороших книг, вистав.

Якщо ви виявили в соціальній мережі зловмисні тексти або фотографії, що стосуються вашої дитини:

  • Збережіть всі сторінки, де ви знайшли цей матеріал, для подальших дій.
  • Якщо на сайті або в його адресі зазначено, хто є постачальником послуг, зв'яжіться з ним.
  • Постачальник послуг може видалити текст і, можливо, розкрити автора.
  • Можете також попросити свого інтернет-оператора зв'язатися з адміністратором зазначеного сайту і вимагати видалення такого матеріалу.
  • Якщо образа особливо серйозна і складає собою злочин, зверніться до міліції.

Як батьки

 можуть

 допомогти

дітям

почуватися безпечно в

 Інтернет- просторі

та соціальних мережах

 

  • Поговоріть з дітьми про досвід їх спілкування в соціальних мережах.
  • Установіть власні правила користування Інтернетом у вас вдома.
  • Прослідкуйте за тим, щоб діти дотримувалися вікових обмежень на сайті.
  • Навчіться користуватися сайтом самі.
  • Наполягайте на тому, щоб діти ніколи особисто не зустрічалися з тим, з ким вони спілкувалися тільки в соціальній мережі, і просіть їх спілкуватися тільки з тими, кого вони знають особисто.
  • Переконайтеся в тому, що ваші діти не вказують свої повні імена.
  • Остерігайтеся наявності в профілі дитини інформації, по якій можна ідентифікувати її особу
  • Постарайтеся вибрати сайт, який не так широко використовується.
  • Слідкуйте за деталями на фотографіях.
  • Застережіть свою дитину відносно вираження своїх емоцій перед незнайомцями.

Розкажіть дітям про Інтернет-загрози

Спільні читання батьків та дітей – це приємне та корисне проведення часу гарної родини. А читання та обговорення психологічних казок, історій - покращують взаємини у родині, регулюють емоційний баланс та допомагають справитись із дитячими страхами.

Психологічні казки

Психологічні казки дозволяють дитині зосередитися на вирішенні проблеми, показують можливість, але не обмежують у рекомендаціях. Така казка - це розповідь про певні ситуації, схожі на ті, у які часто потрапляє дитина. Також описуються почуття, що виникають у дитини, які можуть бути пов'язані з абсолютно різними подіями життя. Кожна з казок має певну спрямованість.

Що можуть дати психологічні казки дітям?

Вони актуалізують в дитини відчуття, що ви її розумієте, що вас цікавлять її проблеми, що ви не стоїте осторонь, а готові надати посильну допомогу. Часто реакція дитини на ці історії може виявитися для неї єдиною можливістю рефлексії своїх почуттів та обговорення своїх труднощів».

Отож, читайте разом, обговорюйте та спільно долайте проблеми своїх дітей!

СКЕЛЯ БАЖАНЬ.

Вік: 9-13 років

Спрямованість: Невпевненість, сумніви у власних силах, відчуття неповноцінності і «меншовартості».

Ключова фраза: «Я не такий, як усі».

У далеких жарких країнах живуть прекрасні птахи, які називаються Фламінго. Вдень вони гуляють, гордо крокуючи по березі річки, а ввечері, коли сонце котиться до горизонту, вони злітають до неба і літають під хмарами. Захід фарбує їх рожеві крила в багряний колір і будь-хто, хто коли небудь побачив таке, ніколи цього не забуде. Тобі цікаво дізнатися, звідки з'явилися Фламінго? Тоді слухай. Жила-була маленька Хмарка. Воно, як і кожна хмарка, цілий день літала по небу з іншими хмарами - туди, куди дме вітер, і більше всього на світі любила дивитися на захід.
Одного разу повз нашу Хмарку пролітали маленькі кольорові пташки. Вони дуже сподобалися Хмаринці, і їй захотілося політати з ними і подивитися на захід сонця ближче. Хмарка вирішила поговорити з пташками.

- Куди ви летите? - запитало воно.

- Ми, пташки, куди хочемо, туди й летимо, - сказала одна.

- Так, так, - сказала інша. - Ми можемо літати, куди нам хочеться.

- Візьміть мене з собою, - попросило Хмарка.

- Ха-ха-ха, - засміялися пташки, - так ти ж не вмієш літати, і у тебе ніколи не вийде. Ти просто маленькаХмара, яка летить туди, куди дме вітер, - сказали пташки й полетіли.

Хмаринці стало дуже сумно. Потяглися сірі дні. Вона більше нічому не раділа і тільки повільно і ліниво пересувалося по небу. Вона майже ні з ким не розмовляла і весь час думала: «Яка я нещасна, незграбне, сіра Хмара. Я навіть не вмію літати». А вночі їй снилося, що маленькі різнокольорові пташки літають навколо неї, сміються і кажуть: «Маленьке, дурне, незграбне, сіре Хмареня». Одного разу ввечері, коли наближався захід, Хмарка, як завжди, літала по небу і, задумавшись, не помітила, що вона давно відокремилось від інших хмар і її жене вже зовсім інший вітер. Коли вона це помітила, то не стала чинити опір.«Яка різниця, - подумала Хмара. - Я ж все одно не вмію літати, буду самотньою сірою Хмарою.»
Сонце забарвило небо в рожево-червоні тони, як раптом неймовірно сильний Вітер підхопив хмарку і дуже швидко поніс до найбільшої гори.
- Як ти посміла забратися на мою територію?! Ви, хмари, тільки заважаєте нам - вітрам. За це я розіб'ю тебе об скелю, - сказав Вітер.
Хмаринка намагалася впоратися з поривом Вітру, сказати, що це якийсь випадковий, пустотливий вітерець заніс її сюди, але Вітер не хотів нічого слухати. Хмарка подумала «Ну й нехай я розіб'юся об скелю, я все одно не зможу ніколи літати». Вітер ніс її з величезною швидкістю, скеля була все ближче і ближче. Хмарка вирішила в останній раз подивитися на захід. Їй здалося, що сьогодні захід особливо гарний. «Невже я його більше не побачу, - подумала Хмарка і злякалася. Їй дуже захотілося жити і бачити захід сонця кожен день. - Що ж мені робити?.. Треба спробувати полетіти проти вітру». У цей момент Вітер з усієї сили кинув її в скелю. Хмарка відштовхнулась і намагався полетіти, але Вітер ухопив її і з силою шпурнув знову. Хмара подумала: «Мені треба постаратися, у мене обов'язково вийде». Воно знову відштовхнулась і спробувала полетіти. Вітер знову схопив Хмарку, розігнався і кинув її на скелю. «У мене все вийде. Я не здамся», - вирішила Хмара і відчуло себе неймовірно сильною. Вона зібрала всі свої сили, відштовхнулась і взлетіла в небо. Вона намагалося витягнутися, як птах. Вітер спочатку розгубився, але через секунду знову погнався за Хмаринкою. Хмара намагалася летіти швидше, вона тяглося за зникаючими променями сонця. Вона подумала: «От би зараз крила, я б полетіла геть від Вітру».
І раптом у хмарки з'явилися крила. Вона перетворилося на прекрасну птицю і полетіла дуже швидко. Вітер не встигав за птахом, почав відставати, втомився і перестав за ним гнатися. Сталося диво, тому що Хмарка зіткнулося з чарівної Скелею Бажань, в яку мрії або розбиваються, або стають реальністю. Хмарка думала: «Яке ж це диво. Я - птах, я можу літати, я можу літати, я можу полетіти до самого сонця». Їй було легко, добре і дуже весело. Вона ніколи не бачила сонця так близько. Вечірнє сонце забарвило його пір'я в рожевий колір. Маленькі кольорові пташки, побачивши його, сказали: «Яка гарна птиця і як добре вона летить».
Маленька сіра Хмара перетворилося на прекрасну рожеву птицю, яку люди назвали Фламінго.

Питання для обговорення: Із-за чого переживала Хмаринка? Чи траплялося коли-небудь з тобою таке? Чому мрії Хмаринки не розбилися об Скелю Бажань? Що допомогло їй справитися з Вітром?

 

Буллінг

Буллінг (від англ. bully— хуліган, залякувати) – форма психічного насильства у вигляді травлі, бойкоту, насмішок, тощо. Важливо розуміти що булінг має не ситуативний, а регулярний характер.

Буллінг досить поширене соціальне явище, яке має місце мабуть в кожному колективі дітей висока моральність і емпатичність, яких просто не можлива в силу їхнього віку, звідси жорстокість і не достатня чуйність. Стерта форма буллінгу зазвичай не має особливих драматичних наслідків для її учасників, зокрема для жертви (якщо не враховувати хронічний дистресс, і низьку успішність). Все ж є випадки і вони не поодинокі, коли жертва буллінгу покінчувала життя самогубством.

Діти - жертви найчастіше, самотні, слабка фізично, соціально нестійкі, відособлені, тихі, можуть мати відмінні від інших риси характеру: тонку душевну конструкцію, плаксивість, уразливість, слабко розвинуте почуття гумору, добродушність, поступливість, не конфліктність. Діти-жертви можуть відрізнятися зовні: особливості фізичної будови, поганий зір тощо.

На що потрібно звернути увагу батькам щоб запідозрити присутність знущань над дитиною в школі?

  • Не бажання відвідувати школу (негативні висловлювання стосовно навчального закладу)
  • Фізичні пошкодження (синяки, подряпини, гулі і тд.), на прохання пояснити причини цих пошкоджень, викликає в дитини агресивну реакцію, або стає очевидно що дитина щось приховує
  • Особисті речі дитини часто ламаються, пропадають і тд.
  • Загальна роздратованість
  • Порушення сну, кошмари
  • Психосоматичні прояви: болі в грудях, в животі (при умові що ці стани не мають об’єктивного пояснення, наприклад гастритів, язв шлунку, порушень в роботі серцево судинної системи і тд.)
  • Низька академічна успішність, також може вказувати на ситуацію буллінгу (при умові, що інтелектуальні можливості дитини набагато вищі її відміток)
  •   -->
Фото
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Корисні посилання
Статистика

Камянець-Подільський Центр дитячої творчості © 2018